Copywriting van A tot Z

De juiste woorden maken hét verschil. Of het nu gaat om blogs, website teksten, flyers of social media: ik schrijf alles. Zo kan ik mijn klanten full-service copywriting aanbieden, van A tot Z (letterlijk en figuurlijk).

Jouw tekst in de spotlights

Ik help jou om op te vallen tussen zeeën van content. Zo komt jouw blog, social media post, whitepaper of website in de spotlights te staan. En geen zorgen: het optreden regel ik.

Afgesteld op jouw doelgroep

SEO geoptimaliseerd

Altijd met de juiste tone of voice

Mijn diensten

(SEO) Blogs

Blogs die lekker lezen én goed converteren. Ik schrijf ze. Dit inclusief SEO: zoekwoorden onderzoek en het verwerken van zoekwoorden in de tekst.

Social media 

Persoonlijk of zakelijk LinkedIn beheer? Ik ben de vrouw voor de klus. Algoritmes, de juiste hashtags en interessante posts: Ik neem het uit handen. Oh ja, en uiteraard ook op andere socials.

Website teksten

Een goede website is minstens zo belangrijk als de tekst die er staat. Ik verzorg de volledige tekstuele indeling van jouw website, van A tot Z. Moeten de huidige teksten herschreven worden? Dat is ook geen probleem.

Vacature-

teksten

Een wervende en overtuigende vacaturetekst nodig? Ik help je. Zo vind jij binnen no-time de
juiste kandidaat. Laat die sollicitatiegesprekken maar komen!

Flyers

Met een goede flyer verkoop jij je bedrijf. En dat zonder duizend woorden. Ik schrijf pakkende, overtuigende en informatieve flyers.

Whitepapers

Informatieve teksten, maar dan begrijpbaar uitgelegd. Voor iedereen. Zo komt jouw expertise tot zijn recht.

Product omschrijvingen

Jouw product verkoop je met de juiste omschrijving. Ik zorg voor een productomschrijving waar je (nog net niet) ú tegen zegt.

Tekstcontrole

Een hele lap tekst geschreven, en moeten de puntjes nog op de ‘i’? Ik controleer de tekst op
onder andere grammatica en zinsopbouw. Dat scheelt jou weer.
^
Stap 1
Kennismaking

  • Voor we van start gaan wil ik je graag eerst wat beter leren kennen. Wie ben jij en waar sta je voor? En welke boodschap wil jij uitstralen met de benodigde content?
^
Stap 2
In kaart brengen tone of voice

  • Wanneer ik weet wat de bedoeling is breng ik de tone of voice in kaart. Dit is de manier waarop jij vanuit het bedrijf communiceert met de klant. Gebruik je bijvoorbeeld ‘jij’ of ‘u’ voor het aanspreken van de doelgroep?
^
Stap 3
Schrijven maar!

  • Aan de hand van alle informatie ga ik aan de slag met het schrijven. Dit met de juiste tone of voice én eventueel een zoekwoorden onderzoek. Tijdens dit proces houd ik je altijd op de hoogte over de stand van zaken.
^
Stap 4

Aanpassingen en afronding

  • In de laatste fase is er altijd ruimte voor feedback, al ben ik een tikkeltje eigenwijs. Samen zorgen we voor ijzersterke en converterende content.

Samen starten aan jouw project?

Ga naar whatsapp
1
Meer weten? Neem vrijblijvend contact op
Hallo!

Heb je een vraag? Maak dan gemakkelijk gebruik van Whatsapp